İyi akşamlar anneler. Dün verdiğim idrar ve kan testi sonucunda dikkatimi wbc lök sonucu 188 olması çekti. Geçen aya oranla çok fazla yükselmiş gözüküyor karşılaştırınca. Bi yanlışlık olma ihtimali var mı? Sonuç 188 çıkabilir mi yani anlayan var mı🤭 yarın doktoruma da göstereceğim ama sabredemedim yarına kadar🥲
