Benim kuzenim daha yeni 36.haftada doğum yaptı. Doğum kendiliğinden başladı. Ertesi gün bebişiyle eve döndü hiç sorunsuz :) arkadaşım da yine 36 da rahim içi gelişim geriliği nedeniyle sezaryen olmuştu. Bebek azıcık sarılık oldu o kadar. Şimdi 6 yaşında canavar gibi :) korkmayın riskli bir hafta değil. Hiç küveze girmeme ihtimali çok yüksek ama girerse de birkaç güne çıkar.