Gullucan Kizlar sonuçlarım çıktı b12 vitamini çok eksik çıktı decavit içmeye basladim bol bol et yumurta benim gibi sorun yaşayan oldu mu 2. Sezeryanim olacak inşallah sağlıkla alirim kucağıma yavrumu
KezibanUan Gullucan bende yaşadım canımm 3. Ayımda doktor b12 verdi sakın ihmal etme iç dedi düzeldi değerler ilaç kullanınca ben etten tiksinmiştim yiyemiyodum sen yiyebiliyosun merak etme değerlerin düzelir
Papatyamoms Gullucan sınırın altında benim de baya , 1000mg b12 iğnesi vuruluyorum 3 haftadır 7 hafta daha devam edicem
Elifismaill Benımde eksikmiş bir aydır iğne ve decavit kullanıyorum et yemek istiyorum ama içim almıyor sürekli bir baş dönmesi parmaklarda uyuşma ve yüzümde uyuşma hissediyorum sizinde böyle şikayetleriniz var mı
Bsrerkk Gullucan benimde çok düşük çıkmıştı bende decavit iğne vuruluyorum son bi tane kaldı o iğne de bitince kullanmana gerek YOk dedi doktorum
KezibanUan Gullucan canım 2 haftaya düzelmişti merak etme düzelir seninki panik yapma hiç bebiş çekiyo vitaminleri olcak okadar
4283eslem Gullucan 2 iğne verdi haftada 1 vurun diye zaten hic vurunmadan erken dogum yaptim gerek.duymadim
Aylnn 14 haftalıgım benımde b12 cok düşük canım hergün igne vuruldum 5gün. Suan decavit kullanıyorum ve her ay b12 ignesı vurulmaya devam edıyorum bu eksiklik cok kotu sabahları yataktan kalkamıyorum halsizlikten😔
mucizem61 eksikligi çok kötü birşey ben yıllardır bu sikintiyla uğraşıyorum genetigimde var eksikligi omur boyu iğne kullancam aydan aya şimdi allahtan önceden hergun iki kez kullanıyordum hamileliktede kullanıyorum her ay vuruluyorum eskiden bir evi bile süpürmek bana eziyet gelirdi ayakta duramazdım halsizlikten şimdi hamdolsun çok daha iyiyim
MelikeOkdem Benimde alt sınıra yakındı doktorun boost b12 diye bir sprey verdi hiç ilaç gibi değil mis😃😃