Haticeask Kızlar merhaba özel sektörde çalışıp izine çıkan var mı işyerim 24 haftada izine çıkmamı kabul ediyor ancak doktordan rapor almamı istiyor doktorum 2 ay rapor veriririm dedi daha sonrasındaki süreç nasıl ilerliyor bilen var mı?
Esra_G Özel sektörde 24. Haftadan izne çıkılabildiğini duymamıştım. Sağlık sorunu sebebiyle mi çıkıyorsunuz. Onun raporlanması ayrıdır muhakkak çünkü çalışılır çalışılamaz raporları 32. Haftadan başlıyor. Sizinki nasıl hiç bilmiyorum.