Arkadaşlar ben acile gittim beta degerjm yukselmismi bakmak için hamilelik şüphem var kasiklarimda ağrım var dedimki öyle muayene ettiler bugün tam 4 haftalık oldum keseyi goremediler beta hcg istedi kan sayımı vs bisuru kan tahlili ve idrar tahlili istediler kan verdim idrara sıkışık değildim vermedim acelem olduğu içinde beklemedim yani sadece kan verdim bütün tahlillerim çıkmış ama beta hcg bulamadim onu idrardami istediler acaba neden yok e nabizda bisuru tahlilim çıkmış ama beta hcg yok