Ale Yaptırdım. Aldırma düşüncesi olarak bakmak ve yaklaşmak tamamen yanlış zaten. Aldıracağımızdan değil, herhangi olası aksi bir durumda kendimizi maddi ve manevi olarak hazırlamak için yaptırmalıyız. Yoksa kimse kıyamaz Rabbimden gelene razıyız zaten. Benim içim yaptırınca daha rahat ediyor vicdanım daha rahat oluyor, tıp ve bilim ilerlemişken mahrum kalmak istemem. Çevremde test vs. yaptırmayıp doğduktan sonra şokla bebeği aylarca kucağına alamayanı kabullenemeyeni de gördüm, maddi olarak hazırlıksız yakalananlarıda. Bu yüzden benim için her zaman önlem almak önemli. Büyük sorumluluk sonuçta. Bebeğimde doğduktan sonra benim ihmalim yüzünden zorluk çeksin istemem kesinlikle..