Kizlar mrb 15 haftalık gebeyim bugün 2 saat süren baş dönmesi gibi mi desem tansiyon yükselmesi gibi bişey mı desem bilemedim acile geldim..doktor metpamid serumu yazdı . Netten araştırdım ama korkuyorum yine çünkü sadece parol verilir diye biliyordum.sizce zararlı mı bilgisi olan var mı