Kızlar çok aşırı bulantım var hiçbirşey yiyip içemiyorum kusamıyorum da doktorum metpamid ilaç yazdı ama hiçbir faydası olmadı. Dramamine ilaç var elimde kimi doktor kullanabilirsin dedi kimiside gebelikte kullanılmaz dedi bende 2 kez içtim o ilaçı içinde bulantım bi tık azaldı en azından bi çorba bi su icebildim. Aranızda kullanan var mı bi sorun olur mu