Suleehamdi ben su an gebeyim evet ama sonlandirilacak gebeligim kromozomal bir hastalik sebebiyle. Hic kafaniza takmayin en onemli kurali bu bence vucudunuz strese girip sartlandiginda hamile kalamiyorsunuz gercekten 🤦🏻♀️ Ben de evlenmeden 1-2 ay once dogum kontrol hapi kullanmaya basladim, 3 sene araliksiz kullandim, korunmayi biraktiktan sonra her ay denememize eagmen olmadi 5 ay kadar doktorlar zaten 1 seneyi normal goruyorlar. Ben 5. Ayda artik cok yorulmustum psikolojik olarak surekli gebelik testi yapiyordum hep negatif.. sonra biraktim demek ki olmuyor nasip dedim boyle diyip kendimi ikna edip rahatlattigim ay hamile kaldim 6. Ayda yani. Kismet olmadi 12. Haftada bebegimin kalbi durdu. Sonra biraz kendimi toparlamak icin korundum ondan sonra da korunmayi biraktigim ilk ay hamile kaldim. Bunun bir formulu yok ama vucudu strese sokmamak onemli, bir de tabi sık iliskiye girmek onemli, yumurtlama olsun olmasin iliskiye girmek gerek. İnsallah kisa zamanda guzel haberler alirsiniz🌸