35+6 haftalık olduk bugün. Dün sağlık ocağının rutin testleri için gittim. Bana gelişinden belli bu kadar kötü olduğunu bilsem cagirmazdim. Sancın var farkında değilsin acı eşiğin yüksek sanırım gibi sözlerle eşimi de beni de korkuttu. Sancılarım oluyor evet ama normal ve belirli sıklık yok. Akşam sabah dogurursun sen dedi. Beni gören karnım düşmüş dogurursun sen diyor. Bende gaz sancısı olduğunu düşündüğüm sancılarım ve kasılmalarımin farkındayım ama erken yani bence ilk gebelik olmasına rağmen öyle hissediyorum.
Geçen hafta da mesela doktorum beni korkutmamak için bir tür kordon dolanmış onu söylemedi bugün notlarından sonra ilk baktı o oldu ve evet hareketli bebek olduğu için açmış dedi.
Kadin doğum doktorum daha iç rahatlatıcı hareket ediyor ama her sağlık çalışanına da inanıp hayatı zindan etmeyin derim 🤗