Merhaba kızlar 1 haftadır bitmeyen vajinal kaşıntım, yüzünden psikolojim alt üst oldu. Doktora gittim ağır bir enfeksiyon geciyormusum. 9 haftalık hamileyim bir sürü ilaç yazdı doktor kullanmaya başladım. Ama içimde korku olustu ya bebeğe bir şey olursa. İlk hamilelikte öyle bir şey yasamadım ve su içemediğim için vucüt susuz kalmış. Ne yapıcam bilemiyorum artık☹️☹️