Kızlar 38+2 deyim. Dün doktor kontrolümde doktordan fırça yedim. Söylemesi ayıp 88 kiloyum 65 ile hamile kaldım. Karnım habire zil çalıyor çorba içtim sabahtan beri bi kaç kase iki dilim kepek ekmeği ama yok yine doymadım 😂 ne yapıcam ne yemeliyim göZümün önünde hep yemekler pastalar börekler çörekler. Akşamları ne yiyorsunuz kızlar kilo aldırmayan az kalorili neler yapabilirim