melekzehra İyi akşamlar kızlar veetin tüy dökücü kremini kullanan oldu mu işe yarıyor mu alacam da teredütlüyüm
Mom-0 melekzehra ben kullandim. Jiletten pek farki yok. Kökten temizlemiyor sonuçta. gebeliktede önerilmiyor diye biliyorum.
nese-kasap Ben bacağımda denedim jiletten farkı olmuyor onu kullanıp kokusunu çekeceğime jilet kullanırım daha iyi