Kızlar ben tedavi göruyodum o sırada duphaston kullandim iki ay. Daha sonra bıraktım tedaviyi bu ay da reglim diğer regli 1.gun sayarsak 19.gun oldum iki regl arasında 14 gün var neden böyle bişey olmuş olablir bı de benim yumurtlama döneminde uzayan akıntım olur bu defa olmadı öyle az oldu yumurtlamadim mi acaba kafam allak bullak oldu bu arada hormonlarm normal sizce neden olmuş olabilir uzun oldu biraz kusura bakmayın 🙏