Benimkide eylül görünüyor bakalım erken doğmazsa inşallah 14 haftadayım ve cinsiyetimizi öğrenemedik 11 de cıkımtı var ama belli de değil ne olduğu erkek sanki dedi okadar. 2 oğlum var onlarda ilkinde 2 bucuk aylıktım öğrendim ikincide 4-5 aylıktı hep kız dediler 2 keremi 3 keremi ayrıntılıya girdim cimsiyeti öyle öğrendik bundada acelem yok bekliyoruz rabbim hayırlısını nasip etsin inşallah