Esratrkgl Epelinkiran 1 tane yasin 1 tane elemnesrah 1 ayetel kursi 1 fatiha 3 ihlas 1 felak ve nas okudum ben edindiğim bilgilere göre
EmineAyan Zeynep0708 sancılarım başladığında suya koyuyorsun, açılmanın daha hızlı ilerlemesini sağlıyor. Ben yaptım, herşey 1buçuk saat sürdü 🤗
Melisct94 Bende içiliyor diye biliyorum. Hatta doğum bitince direk dökülmesi gerekiyor rahim kapanmıyormuş o zaman.
Mirzaprens Zeynep0708 suyunu da iç hatta zemzem suyuna koy o bitkide isminde yanılmıyorsam östrojen hormonu var dogumu kolaylaştırıyor inanç ve dua Rabbım hayırlı doğumlar nasıp etsin tüm hamilelere
EmineAyan Muttus sudan çıkardım kuruttum, kuruyunca eski halini alıyor kapanıyor, o kapandıkça rahimde toprlanıyormuş. Atmadım hala, evde duruyor
EmineAyan Muttus sakın korkma, herşey bi anda olup bitiyor zaten doğum 3-4 dk sürüyor. Sancıların başladığında bol bol hareket et ki açılman ilerlesin. llah hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin 🤲🏻😘