İyi günler öncelik le kimyasal bi gebelik geçirdim ondan sonraki ay adetim 17 yada 20 olması gerekiyor ken 27 sinde falan oldum bu 2 sinde bitti 4 ümde ilişkiye girdik ancak ertesi gün tekrar adet gibi koyu akıntı kan geldi adet olur gibi ped koydum geldi oda ayın 9 unda falan bitti kesildi şimdi beyaz akıntı gelir gibi yani şuanda bu yumurtlama döneminde olduğumu mu gösterir ilişkiye girsem yüksek mi oluyor bugun