Deniz34_ Merhaba pazartesi ögrendim gebeligi 288 di beta cok yeni diye doktorum bakmadı salı günü gel dedi bugün 5+0 olduk salı günü kesesi görünürmü acaba hcg düşükmü adetim 2 gün gecikmişti ögrendigimde
-Esssrrraaa 92-anne doktorun dedigi gibi bana da 3 hafta sonra gel demisti ama sabredemeyip 1 hafta sonra gitmistim bebegi de gormustuk kalp atisini da duymustuk.🤣Yani 7.haftada
3babymom -Esssrrraaa benim ilk öğrendiğimde değerim 6350 çıkmıştı iki gün sonra sağlık ocağına gittm orda da kan verdim 15 bin çıktı Dr ikiz mi acaba dedi muayenede tek bebek olduğunu öğrendik betayla pek bı ilgisi yokmuş aslında önceden vardir diyodum kendimde yasadigim için inanmıyorum arttik 😂😂
-Esssrrraaa 3babymom dogrudur.Ben kendim tek yumurta ikiziyim annemin 2 kez ikizleri oldu.Ananem ikiz.Herkes benden ikiz bekliyordu ama tek 🤣Hersey sans.Sizin de baya bir yüksek çıkmış masallah
3babymom Betul-12 evet bence de hatta 6000 lerde iken kese zor gorundu sonraki hafta kese netleşti kalp atışını duyduk
3babymom -Esssrrraaa ayy maşallah ne güzel benim de ananem ikiz teyzelerimde hep ikiz oldu annem de değerler yüksek falan diyince acaba ikiz mıdır demisti ama tek bebek şuan 🥰 kısmet ya sağlıklı olsun da tek çift farketmiyo
Fatma0090 Betul-12 5+4de gordum kese ve kalp atımını daha suan sana cok erken değerin bıraz daha yukselicek öyle kuzum