Anneyimm3 Benim de 20 li haftalarımda 14/9 15/9 olmuştu. Hastaneye gittik daha erken tansiyon için dediler. Stresten ve sıcaktan yükselmiş. Pervane aldık dr sıcakta durma strese girme dedi. Ondan beri o kadar yükselmedi. Sen de dikkat et canım. Sıcak stres bunlar hep etkiliyor. Bol bol da su iç
Dr corasprin verdi mi?