İlk bebeğimin 10 haftalıkken kalbi durdu genetik testler yaptırdım hafif pıhtılaşma çıktı corasprin kullanıyorum şimdilik ikincideyse dış gebelik sağ tüpüm alındı üstüne rahim filmi de çekildim her şeye bakıldı rezervlerim vs. çok iyi sorun yok ama 6-7 aydır yumurta takibi yaptı doktor bazen ilaçsız kendiliğinden bazı aylar femara kullanarak ama bazı aylar soldaki yumurta önde olsa bile sağdaki yumurta hep öne geçiyor ve o büyüyor çatlıyor sol da çalışıyor ama sağ yumurtalık çok iyi çalışıyormuş hep öne geçiyor. Dr bu ay visanne verdi yumurtalıkları baskılayan 28 gün kullancam adet olunca yine femaraya başlayacağız sağ yumurtalığını biraz baskılamak için bu yolu deniyoruz dedi bu arada rahim filmine göre sol tüpüm normalden baya uzunmuş sağdan atılan yumurtayı kapabilir de dedi dr ama düşük ihtimal tabi böyle bir şey yaşayan var mı umudum tükeniyor artık..