Benim doktorum kahve ,enerji içeceği ve bol bol su önermişti. Suyu içmezsem sıkintı yaşama ihtimalimden bahsetmişti.Benden de 23 tane toplandı .uyarıları dikkate alarak çok şükür süreci sorunsuz geçirdim,size de tavsiye ederim 🙏🏻hayirli sonuçlara inşallah….