Merveee_41 24+2 haftalığım 73 le hamile kaldım 3kilo aldm bu zamana kadar 76yim şuan doktorum beni diyetisyen e yonlendrdi obezite gebelik dyo doktorlar her defasında bana boyunda 160 olduğu için boyla kilo orantılı değilmiş oyüzden yani her defasında bu sekl olmak üzüyor beni hamileliğin bile tadını ckarmiyorum maalesef bu zmana kdar da öyle bsey falan asermelerimde yok dha yeni yeni çikolata yyorum.