Normalde özel hastaneye gidiyorum bugün devlet hastanesinde tahlil verdim açlık tokluk dahil başka değerlerimi de bakıldı diğer değerlerim sonucu e nabız üzerinden çıkmış açlık tokluk gözükmüyor sistemde gidip mi sonuç almam gerekiyor bilgisi olan var mı?