Merveee_41 canim süt kartını gidip alıyorsun sana dedikleri yerden her ay 75 tl yukleniyor 6 ay boyunca biriktiremiyorsun ama harcaman lazm yoksa silinir, sana bir belge veriyorlar oturduğun yere yakın nerede süt kartı geçiyorsa hepsi yazılı gidip oralardan alışveriş yapıyorsun illa süt alman gerekmiyor istediğini alabilirsin