Ipekgulll https://resimyukle.io/r/kRHJXk4hdg Bakteri oranı çok mu yüksek ya anlayan var mı acaba 36+2 deyim bebek için riskli mi bu durum ? Pazartesiye daha çok var burdan bi sormak istedim ☺️☺️☺️
Dark Ipekgulll yüksek çıkmış ama riskini bilemiyorum. Üstte kalsın 🌸 Enfeksiyonunuz var dikkat etmek gerek
Emedko Ipekgulll enfeksiyon var sanırım. Doktorun hemen ilaç başlar zaten 😊 korkma birşey olmaz Allah’ın izniyle
Ipekgulll Emedko teşekkür ederim değer biraz yüksek geldi gözüme de bebeğe zararı olur mu acaba diye korktum 🤗🤗