irem-Dora Mamacool saçım inanılmaz dökülüyordu, 5.aydan sonra kestirdim, kırıkları aldırdım dökülme azaldı. Zaten hamilelikte çabuk uzuyor saçlar, hurafeleri dinlemeyin hiç
Reyhan35 Mamacool kesilir tabi ki 3. Ayımda kestirdim hemde kıçıma kadar gelen saçımı omzumda kestim 😀
Mommyy1 Mamacool Batıl inançtan başka bir şey değil, 2. Ayımda ben de kestirdimm.. Çokta iyi geldi, değişiklik iyidir 🌸
Estrella Mamacool kesilir canım ben kestim hatta haftaya dogumdan önce bir daha kesicem çok uzadı yine