Merhaba,
Bebeğim 5 aylık oldu. Yavaştan kıyafetlerini alıyorum, fakat en çok ne almam gerekiyor yenidoğan kıyafeti ( zıbın takımı, hastane çıkışı tarzı) mi ? Yoksa çok çabuk büyüyorlarsa 1 2 aylık mı almam gerekiyor. Ağustosta doğacak inşallah. Hava da sıcak olacak bana göre :) ( bebişe göre sıcak olmayabilir ) . Bu durum da beni düşündürüyor :)
Ne alayım bennn 😵💫 Yardımcı olur musunuzz 😶🌫️🥰