gulsuayan [silindi] bence çok erken doktorlar adetin geçmesini bekleyin diyorlar neden bu kadar acele ediyorsunuz ki
Srdm [silindi] çok erken canım benim 5 gün kala erken testte silik çıktı o gün kan verdim 25 çıktı çok yeniydi daha
Muhammedikranur Mom545441 benmde 4 gün kala silik çizgi ckktı betam da 27,9 cıktı sence varmı hamilelik
Mom545441 [silindi] teşekkür ederim canım inşallah sağlıklı artar darısı sana olsun inşallah 🙏🏻 senin güzel haberlerini duyarız inşallah
Mom545441 Muhammedikranur yaaa ben 5 gün kala kan verdim inşallah artıyordur benimde pazartesi kan vereceğim🤲🏻🥰🙏🏻