Ya 3. Kez doğum yapıcam Allah nasip ederse. Ama bu bebek diğerlerinden çok daha güçlü olacak sanırım. Karnımı delicekmiş gibi baskı uyguluyor. Sanki kendi çabalarıyla çıkacak karnımdan 😂😂 bide kaburgamın arasına sokuyor kolu veya bacağı sanırım.. Sizde durumlar neler???