Benim aksam 9 da suyum geldi gece 1 de hastaneye gittim evde sancimi cekeyim mantigiyla durdum kac saat ama belimde agri vardi biraz sancim yoktu sonra gittik hastaneye dr 1 cm bile degil açılması.suan sancida yok olmazsa suni vericez oda olmazsa sezeryan dedi.sinra ben hastane koridorunda 1 saat yürüdüm merdiven ciktim indim bi anda sancim basladi odama aldilar sancilarim felaket sekilde basladi hala 1 cm di.ertesu gun oglen 3 bucuga kadar çektim o sancilari cok cok zor sancilar .dogumda kesilmeyi dikilmeyi asla hissetmiyorsun.bebek ciktiktan sonraki o rahatlama sanrm hiv bir yerde yok😂😂