Eveeet kızçeler şuan bebegimi kucağımda emzirirken size doğum hikayemi anlatmak istiyorum. 40+3 ile hiç bir doğum belirtisi yaşamadan hastaneye yatışım yapıldı. Kilosu 3.850 idi. Normal doğum istiyordum. Daha fazla beklemenin bi anlamı yoktu. Ilk doğumum ve suni sancıyı kabul ettim. 9 Şubat 2022 de öğlen 12′de suni sanci vermeye başladılar. Nst de sancılarım yüksek çıktı ama ben hissetmiyordum. Ebeler doktorum şaşırmıştı. Akşam 21.00 ’e kadar devam etti. Acılmam 5 cm olmuş. Bebek daha fazla strese girmesi diye sancıyı kestiler. Ebem yat uyu dinlen yarın yorulacaksın dedi. Survivor cay keyfimi yaptıktan sonra uyumuşum. Gece Nst bağlandı uyudum uyandım derken ebe sabah saat 6′da serumla odaya geldi. Dönüm noktam burası oldu. Serumdan 5dk sonra yerimden hopladım resmen. Bir saat sonra yanıma geldiğinde 6 cm olmuştum. Ebeme yalvarıyorum ne olur sancıyı kesin artık biraz dinleneyim diye 😁 Ebemde güleryüzüyle beni kırmadi ve kapattı. Şaşırdım tabi. Şaşkınlığım çok uzun sürmedi meğer kendi sancılarım devreye girmiş. Suni sancidan bi farkı yoktu. Serumu kapatınca sancılarım kesilecek diye bi tesellimde kalmamıştı ayrıca. Saat 8 9 10 derken ikinma hissimin gelmesiyle 11 de Dogumhaneye indirdiler. Şancı gelince ikinmayi tuvalet pozisyonunda karsiladim. Ikındıkça rahatlama oluyordu ve sona yaklaştığını düşünüp bebeğime de kavuşma isteğiyle morarana, nefesim yetene kadar ıkındım ve ebelerden beni gaza getirmelerini rica ettim. Çok güzel ıkınıyorsun, aferin sana, bebek geliyor, saçını gördük, dokunmak istermisin, çıktı çıkıyor derken doğdu minigim. Kucağıma verdiler sıcacık yumuşacık pespembe ve ağlıyor nefesini hissettim tenimde inanılmaz bi duyguydu. Rüyadayım gibi. Inanamadim o anı yaşadığıma. Eşimi aldılar içeri. fotoğrafcı oğlumla beni cekti. Çocuk doktorunun üzerine işedi ogluş😄 Ebelerin oğlumla poz verip fotoğraf cekinmesi. Eşimin mutlulugu. Bunları gülerek izlerken benim alttan 20 küsür dikiş atılıyordu. Masallah 4.55 kg doğdu minigim. Haliyle ilk doğumum yırtılmalar kacinilmazdi. Hersey o kadar güzeldi ki aslında 1 hafta oldu. Özledim hastanedeki o iki günümü. Ve doğumdan sonra kadınlara olan saygım daha da arttı kesinlikle. Ve canım annem 8 kez normal dogum yaptı. Dogum sancısının böyle bisey olduğunu bilseydim bir kez olsun annemi üzmezdim dedim sanci çekerken. Annelik çok güzelmiş herşeyiyle. Benim hikayem de böyle sizinki daha güzel olsun insallah