Prnss__24 Bugün kontrole gittim 35 haftalığım bebeğimşn gelişimne önde ve suyunun fazla olduğunu söyledi doktorum açlık şekere baktı 77 çıkmış ve hbAc1 üç aylık şekere bakmış 5 çıkmış sonuç bir bişginiz varmı bunla ilgili lütfen yardımcı olun
bireylulmeselesii Prnss__24 ben de 32 +4 hastalığım. Gelişimi onde ve suyum fazla çıktı. Tekrar şeker yüklemesi istedi. Korkuyroum. Internette neler yazıyor:(
DilaraArslan07 Prnss__24 Ya benim açlık 69 çıktı normal tokluk 149 çıktı bidaha istedi diyete basladik bende bilmiyorum pek bilenler yazsa çocuğa zararı olur dedi doktor başka da bişey demedi
Dilhunizade Prnss__24 bebegin olcumleri ne dedi acaba ?bende 36.haftam diye bikiyorum ama doktorum 35.haftam oldugunu ve sekerden suphelendigini soyledi de
Zba _aren referans değer hastaneden hastaneye değişiyor mu benim gittiğim hastanede iki hafta önce bakildi referans 3.6-6 olması gerekirken 5.25 çıktı. Gebelik şekerim var 26.haftada tespit edildi.
mrvcl9 _aren canım eşine sorar mısın bebeğin kalbinin delik doğma ihtimali veya sakat doğma ihtimali var demişler eltime gebelik şekeri ile ne ilgisi olabilir
Prnss__24 bireylulmeselesii valla bende korkuyorum canım üç aylık kan şekerine bakmış normal çıkmış açlıkda normal genle alakalı olabilir benimki sizin genler kilolumı
Ema5 bireylulmeselesii merhaba, ben de 32+2yim bugün bebeğimizin 10 gün önde gittiğini söyledi ancak suyum iyi, gebelik şekerine baktırma konusunda ne karar verdiniz?
bireylulmeselesii Prnss__24 Ben 6 kilo doğmuşum canım eşim de 4 5 arası, kilolu olmak gende var ama bizim anne tarafında genetik şeker de var
_aren Zba tabii calışılan hastanenin laboratuvarına göre değişir ama genel olarak 6 ya kadar normal deniyor.