Eylemkurt Kızlar biz 12. Haftada erkek diye öğrenmiştik ismini ben koyacaktim BULUT EFE olucakti ama dün doktor kesin kız dedi eşimde ben koymak istiyorum dedi bugün baktık ve ALİNA ismini beğendiğini söyledi sizce güzel mi 😊