Aag06 Ba_momss ikimizdede sadece oksuruk devam ediyor insallah bu haftayida atlatirsak gececek ya,ay ne baharmis gelmedi bi turlu karda kista kaldik unuttular havayi duzeltmeyi artik catlicaz valla
Armess_loya Aag06 çok geçmiş olsun canım yaa özledik seni ve Alime bebeyi yaa Alime yi yerime öpermisin çooooook öpüyorum 🤗😚😘 ❤️💜❤️💜❤️
UmutsuzPolyanna Ba_momss oo alıştı tabi işte bi abi ve kız kardeş ne kadar anlaşabiliyorsa o kadar iyi araları 🤣🤣🤣🤣 Beyzoş neydiyii😍
UmutsuzPolyanna Ba_momss neee ipek 2 tane çıkardı beyzaaaa elini çabuk tutt 🤣🤣 şu an tam ne kadarlık yürümeye heveslendide 🤣
Ba_momss UmutsuzPolyanna çıktı çıktı 2 gün önce kaşığa sesi geldi dişin çok şükür görünmüyor ama sesi var 😂😂azgın kuduruktu son 1 haftadır demekki bundanmis 🙈