Prensinannesi Bende 33 + 6 yim kizlar mide yanmam cok var geceleri zor uyuyorum sizin bebekler kac kilo?
busraali Aselseda bizde 33+5 benimde fena kasık ağrım var yatarken hareketsizken bir şey yok ayağa kalkıp adım atınca çok fena oluyor ay sebebi nedir ki😢
Srknsmg Kızlar bende 33 oldum bazen alttan bı batma hıssedıom ayaktayken oluo genelde.. bazen benımde adet sancısı gıbı sancılarım oluo normal mi ki😬
ayseburcu 33+5 yemek yedikten sonraki şişkinlik , asitin yukarı çıkması çok zorluyor bu ara . Alt karnımda tuvalete sıkıştığımda Ağrı oluyor hep baştan beri böyle
YamurKarabulut Ya bende de sağ kalça ağrısı var.. birde geceleri ne zaman uyansam karnım ağrıyor 🙁 ..dün gece de adet ağrısı gibi ağrı yaşadım acıyla uyuyakaldım .. yarın tam 34 oluyorum
Serpilufuk 33+5 Bendede karnımda çok sertleşmeler oluyor Yemeklerden sonra nefes almakta zorlanıyorum ☺32.haftada 2152gr dı