Aynuranneoluyor balgamın neden oluştuğunu araştırdığımda şöyle bi yazı görmüştüm mideden çıkan asit dişlere çok zarar veriyormuş ve ağız kendini korumaya almak için balgam üretiyormuş .. burun kanaması için de yine vücut kendi kendine ısıyı azaltmak için kılcal damarları genişletiyor ve hassas olduğundan da kanama oluyor aslına bakarsak bizim dışımızda vücut kendini koruyor durumu olacakları algılıyor ve hemen çalışmaya başlıyor .. herşey normal bence :)