nzh18 Serpillcan dökme çikolata die araştırır iseniz ınstagram’dan gayet kaliteli biz yeni yaptirdik 2 bebeğimize de. Pelit kullaniyorlar fiyat ta uygun
zedan1903 burda cok sikayet okudum cikolatasinin kotu olduguna dair vs. cikolata deposundan yaptiricam bi cok kisi orayi onermis🌺
Papatyalibebis nzh18 o Pelit bildiğimiz Pelit marka değil. Bende baktım yanına bişeyler eklemişler özpelit gibi yaparlar ya öyle düşünün yani😂 ama lezzetliyse bişey diyemem
nzh18 Papatyalibebis inanın hiç dikkat etmedim ona sadece sormuştum😆 ama tadı gerçekten guzel. Kutuları büyük oy değil sadece orta boy gönderiyorlar ölçü önemli ise ölçülerini öğrenmenizi tavsiye ederim.