Aysegulnur123 artik 30dan sonra oluyor bence oyle seyler canim 36 haftadayim benim de oluyor batma agri vs ama nst de biaey cikmiyor sanci falan.kendini cok yorma artik basla alisverisi tamamla yikama utuleme derken ancak yaparsin ben 33 de bitirdim simdi inan o isleri yapacak gucum yok sicak bir yandan halsizlik bir yandan