Kızlar biraz değişik bir doğum hikayem var.
16 Mart’ta oğlumu çok şükür kucağıma aldım elhamdülillah
Benim yaklaşık 2 haftadır aşırı kasintim vardı ama 16 Mart günü daha çok artınca kasintim doktorum acilen hastaneye gel kan testleri yapalım dedi
Kaşıntı olan bölgeleri görünce acil sezeryan gerekirse sonuçları bile beklemeyelim yüksek ihtimal gebelik koleztazi dedi
Ve ben acil evden çantalarımi aldım ağlaya ağlaya hastane yolunu tuttum
Çünkü normal doğum bekliyordum ama bir yandan da oğlumu kaybetme riskim vardı
Çok şükür ki korktuğum gibi olmadı sezeryan da kötü birşey değilmiş sonun da minigime kavuştum
O yüzden bazı rahatsizlari ihmal etmeyin herkes benim gibi olacak diye kaide yok ama en ufak birşey kayıplara neden olabilirmiş onu öğrendim şimdi çok şükür bende oğlum da iyiyiz teyzeleri darısı tüm bekleyenlere inşallah 🥰