Ormanmeyveli sizin degerniz normal nasil yuksek demiski ilk gebeligimde 22 haftdan sonra basladi enseden gelen bas agrisiyla d.hastanesindeki dr bu haftalarda normal dedi ama ben suphelenmistim bir kere saglik ocagina gittim olcum yapildi 14 cikmisti tansiyonum tuzsuz ye yemeklerini dedi hemsirem yine bir gun uyandiktan sonra burnum kanadi yine s.ocagina gidip olcum yaptirdim 15 e cikmisti sonrasi perinatolojiye gecis yaptim bu ara 13-14 seyretti bazi zamanlar 37+0 da dogum yaptim riske etmek istemediler sanirim boyle yanj sizinki normal