Esrabilgihan Kizlat tup bebekle 6+5 dim vajinal.ultrosan 6+1 gozuktu kalp atisi yavasti doktor haftasina gore normal dedi 6 gn snra tekrar cardi bakalim ins kalbi atar cok modm.dustu
Zehragniken Esrabilgihan bende ilk duyduğum da 6+4dü ve çok yavaş derinden duymuştum. Doktor 2 hafta sonra çağırmıştı 8 haftalikken gayet güzel atıyordu kalbi. O haftalar da normal öyle olmasi canım. Merak etme 😊
mrs-nobody Esrabilgihan 5+6da benim de tek tük ve derinden geliyordu kalp atışı.. 7+4te gayet güzel ve net duyuldu.. hiiç stres yapmayın moral bozmayın çok normal ❤️🙏🏼😇
Suyldz06 Esrabilgihan bende bugun ayni haberi aldim. Umarim bi sorun cikmaz. Bana hem kan sulandiric igne hemde coraspini ayni anda verdi. Size ilac verdi mi doktorunuz
Zehragniken Esrabilgihan Evet canım küçük oldukları için öyle geliyor ses. Biz simdi 16+3 olduk bile :)) ferah tut kalbini. Sağlıkla kucağına al inşallah
Esrabilgihan Suyldz06 ben dusuk onleyici ve ciraspirini 1 bucuk aydir kllaniyorum transferden once baslatti kuzum biz kalp sesini duyduk ama cok kucuk.oldugu icin az duyduk ama kalbi atio dedi persembe gene cardi
Suyldz06 Esrabilgihan insallah guzel haberler aliriz. Rabbim bizlerinde yuzunu guldurur insallah. Ve isteyen herkese nasip eder insallah