Cildime yaptığım en güzel bakım, makyajı bırakmak oldu. Sadece göz altlarıma kapatici kullaniyorum artık o da her gün değil. Makyajsız yüzümü sevmeye, alışmaya başladım artık. Eskiden çok çirkin hissederdim meğer alışkanlıkmış. Sabah uyanınca yüzümü gül sabunuyla yıkıyorum guzelce, gece yatmadan da aklima gelirse tonikleyip nemlendiricimi sürüyorum. Arada bir de burnuma siyah nokta bandı uyguluyorum. Aklıma geldikçe de duştan çıkınca Loreal kil maskesini yapıyorum. Eskiden aşırı takıntılı süslü biriydim sürekli cildime bir şeyler alır kullanırdım meğer daha fazla zarar veriyormuşum.