Ozlemisak Doktora gittim kalp atışı var sorun görmüyorum dedi ama yine de içim hiç rahat değil acaba bebeğin bi yeri bişey olmuşmudur diye böyle bişey başına gelip de doğum yapmış olan var ve bebeğinin sağlık durumu nedir
kadifemsii Ozlemisak kalp atımı normalde doktor da sıkıntı yok dediyse hiç tedirgin olmayın sıkıntı yoktur geçmiş olsun
Siner Ozlemisak kesenin içinde kaç kat katmandalar Allah’ın izniyle bişey olmaz. Allah korumuştur onu. Doktor da birşey yok dediyse kendinizi üzmeyin
Somerkadir4 Ozlemisak var cnm bende 6 aylık falandim apartmanın sert kapısı göbeğime çarptı sert bı şekilde çok korktum sabaha kadar hep dinledim hatta sabah bir damla kan gördüm endişe ettim doktora gidip muayene oldum çok şükür bı problem yoktu şu an oğlum 5 buçuk yaşında maşallahı var💕💕💕💙
Ozlemisak pln6170 hayır eşimin yeğeni küçük taş kağıt makas oynuyorduk heyecanlanınca karnıma baskı yaptı dirseğiyle