gamzekubra Kızlar plesanta previa ile başlayan uzun ve zorlu hikayem bugun prensesimin doğması ile son buldu. İkinci sezeryanım . Sormak istedikleriniz varsa cevaplayabilirim . Hepiniz sağlıkla alın bebişlerinizi kucağınıza 🥰
Zeyzeyp gamzekubra kaç sene var sezaryan arası acaba ikinci olması 1. Göre agrı şiddeti aynımı acaba bnimde ikinci gebeliğim oğlum 18 aylıkken ikinci çocuğumu alıcm kucağıma arası az olduğu için korkularım var sezaryanda
Brnaebu gamzekubra saglikla buyutun bebeginizi insallah gözunuz aydinnolsun.ne zaman plesanta previa teshisi koyuldu ve ameliyat esnasinda fazla kanama vs oldu mu acab sikinti yasanmadi degil mi?yukari cikmadi mi hic plasentaniz benimde 23.haftam bana da öyle dedi o yuzden merak ettim
gamzekubra Brnaebu yukarıya çıkmadı canım . Normal sezeryan gibi geçti çok şükür fazla kanama olmadı inşallah seninde benmki gibi rahat geçer 🙏
Zeyzeyp gamzekubra ay umarım bnde öyle geçer arası az diye korkuyorum daha kötü geçer diye ilk sezaryanım yani korktuğum gibi olmadı rahat geçmişti ama arası az olunca şüphe düşüyor içime
gamzekubra Zeyzeyp canım bende çok korkuyordum ilkinde dediğim gibi çok zorlandım bu daha rahattı sağlıkla alırsın inş kucağına sende 🙏