nese-kasap 21 haftalığım şimdiden yatmakta zorlanıyorum belim gece yarısı ağrıyor sırt üstü uyanıyorum bazen kaşıklarım ağrıyor erken başladı sanırım bu 3. Hamileliğim diğerleri böyle değildi yada unuttum mu bilmiyorum
Hatice_gzr2505 nese-kasap ben daha zorlanmadım benim ilk hamileliğim ve aynı 21 haftalığım her pozisyonda yatıyorum hafif ağzı aşagı ama bacaklarımın arası ile karnıma yastık koyuyorum en rahat ettiğim pozisyonda o
Cigdemmylmzz nese-kasap 26.haftamdayım benim gün içerisinde iş yerinde otturma pozisyonundan kaynaklı olarak bel ve sırt ağrılarım oluyor. Geceye uzarsa uzuyor işte eşime masaj yaptırıyorum genelde iyi geliyor 🤷♀️
nese-kasap Bilmiyorum ki ya bu hamileliğim diğerlerine benzemiyor zaten de uykum iyisi bu aralar o da bozuldu inşallah geçicidir
Merveofs 17.haftadayım ve ağrılar çok fena.. en çok solda rahat uykuya geçebiliyorum sırt üstü yatınca aşırı sırt ağrısıyla uyanıyorum
nese-kasap Cigdemmylmzz Allah kolaylık versin ben evdeyim artık hareketsizlikten de mi oluyor bilmiyorum arada bende masaj yaptırıyorum ama çok bi faydası yok arada parol alıyorum
Berf123 20 haftalıgım bende aynı sekil yatamıyorum sabah agrıyla uyanıyorum çözümü olan varmıdır bekliyim burada
nese-kasap Berf123 ben arada parol kullanıyorum faydasını görüyorum ama gece ağrı girip uyanmak hiç de kolay olmuyor