Mineeeecik Arkadaşlar merhaba, 6+0 dayım. Kan sonuçlarım için doktor güzel kansızlık yok ama depoların boş dedi. Bunun için ilaç kullanacaksın dedi ama henüz ilaç yazmadı. İlerleyen haftalarda mı kullanılıyor? Bilgisi olan var mı
Esrakml Mineeeecik Vallahi bana 12. Haftadan sonra yazmıştı ve hala kullanıyorum büyük ihtimalle eğer folik asit kullanıyorsanız onu bıraktırır Demir ilacına başlatır sizi yani bence bir kaç haftanız daha olabilir öyle tahmin ediyorum ☺️☺️
Esra_Anne Mineeeecik benim doktorum 14. Hafta da d vitamini 16. Hafta da Demir ilacı kullanacağımı söyledi ilk üç ay da folik asit kullandım. Sağlık ocağına gittiğim de ebe de onayladı dediğin haftalar da kullanıyorsun dedi.
SunnyG Haftadan sonra başlanıyor genelde takviyeye. Gerekli görürse yazardı zaten. Folik asit varsa yeterli şimdilik
Mineeeecik Anladım arkaşlar herkese çok teşekkür ederim, zaten şu an çok fazla bulantı var umarım 12.haftalara kadar geçer ki rahat kullanırım ilaçları