Karelinannesi benim bildiğim kadarıyla işsizlik maaşı, tazminat vs alabilmeniz için işverenin işten çıkarması ya da evlilik olması gerekli evliliğinde üzerinden bir yıl geçmemesi gerekir. Siz hamilelik sadece izne ayrılabiliyorsunuz hamilelikten dolayı işten çıkarsanız sizin isteğinizle işten çıktığınız için tazminat, işsizlik maaşı vs alamıyorsunuz. Yeni mevzuat da şartlar değişti mi bi düzenleme geldi mi bilmiyorum ama