Merhaba kızlar 🌸hamileliğin ilk haftalarında kasık ağrıları yaşayan oldu mu ?
buket-12 evet hemen hemen herkes yasar normal😊
Gayet normal canım 10 haftalikti kasık ağrısı bitti bende bel ağrısı başladı
Bazen sanki bişey oldu gibi hissediyorum çok garip bir his :)