Gamze46 Bugün perinatoloji bölümüne gittim ve bebeğin kalbinde delik ve sol böbreği de büyüme çıktı takip edilecek böbreği dendi bu gibi sorun çıkan oldumu aranızda ve sonrasında bebeğiniz normal sağlığına kavustumu