trr4457 Çikolata kistinden kaynaklı olabilir mi? Ca125 hormonu da çikolata kistinden dolayı yüksek çıkıyor. E2 hormonu da bu yüzden düşük çıkabilir mi bilenler yazarsa çok sevinirim.